Вход в личный кабинет
Регистрация
Extended search
Расширенный поиск
Наши сайты
  • РЕГИСТРАЦИЯ
|
             

Войти на сайт

ВХОД НА САЙТ
РАСШИРЕННЫЙ ПОИСК
  • Наши сайты
  • Поиск   

Поиск

  •   986
  •   19
  •   39

1 / 25

png png png png png png png png png png png png png
  •   986
  •   19
  •   39
Информация о ЛА
Информация о фото
Условия съемки
  • Страна: Дания
  • Прочее - Дания
  • Дата: 14 апреля 2024
  •  
  • Камера: SM-A528B
  • Режим: f=5.23 мм, F1.8, 1/1000 с, ISO25
  •  
  • Примечания: The sad remains of CCCP-55721. From what little information I've been able to find, it came to Denmark in 1992, but hasn't flown since. At some point its wings were, supposedly, sold to Germany. It has also lost its engine. It's been sitting here in Refshaleøen in Copenhagen since 2021, looking worse and worse.

Комментарий автора
The sad remains of CCCP-55721. From what little information I've been able to find, it came to Denmark in 1992, but hasn't flown since. At some point its wings were, supposedly, sold to Germany. It has also lost its engine. It's been sitting here in Refshaleøen in Copenhagen since 2021, looking worse and worse.

Карточка борта ➦
Текущее состояние

Вес конструкции при выпуске - 3448 кг.
Самолёт эксплуатировался в СХ, ТП и грузовом вариантах.

КР-3 на АРЗ-401 (Новосибирск-Северный) в 1971г.
КР-7 на АРЗ-67 (Красноярск-Северный) в 1980г.
КР-9 на АРЗ-67 (Красноярск-Северный) в 1984г. (окрашен в красно–бело-серую схему, капот серый).

КР-10 на АРЗ-67 (Красноярск-Северный) в 1987г.

В 1992г. самолёт был продан из России в Данию. Не летал.
С 2021г. фюзеляж самолёта установлен на контейнере в Рефшалине (район г. Копенгаген, Дания)
Карточка борта
  • Реестр типа: Антонов Ан-2
  •  
  • Первый полёт: 1964
  • Завод-изготовитель: PZL-Mielec
  • Бортовой: СССР-55721
  • Текущий статус: на хранении
  • Оператор: ­частное ВС­ 
Комментарии к фотографии

-
0
+
AndreyIKT (фото) | 2024-04-16 03:41 | # (A) |

Небрежность в работе инструментами фотошопа.
.
Внимательнее нужно быть.
.
(Carelessness in working with Photoshop tools.
You need to be more careful.)

-
0
+
AndreyIKT | 2024-04-16 03:41

Небрежность в работе инструментами фотошопа.
.
Внимательнее нужно быть.
.
(Carelessness in working with Photoshop tools.
You need to be more careful.)


-
0
+
OskarOH (фото) | 2024-04-16 11:10 | #

удалено автором комментария

-
0
+
OskarOH | 2024-04-16 11:10

удалено автором комментария


-
0
+
AndreyIKT (фото) | 2024-04-16 11:14 | # (A) |

Look at the right garland above the plane.

-
0
+
AndreyIKT | 2024-04-16 11:14

Look at the right garland above the plane.


-
0
+
OskarOH (фото) | 2024-04-16 11:28 | #

@ AndreyIKT (2024-04-16 11:14)
> Look at the right garland above the plane.
There is no editing involved apart from cropping and shrinking. But I do see what you mean, and I understand why you would think it's been Photoshopped. But I can 100% promise you, it hasn't been. It was a very windy day, and my camera sometimes takes a second or so to actually take the picture, meaning the results aren't always great, especially if I'm photographing moving objects, with some items in the picture appearing twice, not at all, squished, or stretched. If the garland was moving when I took the shot, which I suspect it was, that could explain it. So, yeah, not Photoshop. Just a slow/poor camera.

-
0
+
OskarOH | 2024-04-16 11:28

@ AndreyIKT (2024-04-16 11:14)
> Look at the right garland above the plane.
There is no editing involved apart from cropping and shrinking. But I do see what you mean, and I understand why you would think it's been Photoshopped. But I can 100% promise you, it hasn't been. It was a very windy day, and my camera sometimes takes a second or so to actually take the picture, meaning the results aren't always great, especially if I'm photographing moving objects, with some items in the picture appearing twice, not at all, squished, or stretched. If the garland was moving when I took the shot, which I suspect it was, that could explain it. So, yeah, not Photoshop. Just a slow/poor camera.


-
0
+
OskarOH (фото) | 2024-04-16 11:15 | #

I don't understand. The image has only been slightly cropped and downsized to fit the 1500 pixel width.

-
0
+
OskarOH | 2024-04-16 11:15

I don't understand. The image has only been slightly cropped and downsized to fit the 1500 pixel width.


-
0
+
AndreyIKT (фото) | 2024-04-16 11:43 | # (A) |

https://radikal.host/i/d6p7Mu


-
-2
+
AndreyIKT (фото) | 2024-04-16 11:44 | # (A) |

Why are you lying? Well, you made a mistake, so admit it. Nothing wrong with that.

-
-2
+
AndreyIKT | 2024-04-16 11:44

Why are you lying? Well, you made a mistake, so admit it. Nothing wrong with that.


-
0
+
OskarOH (фото) | 2024-04-16 11:49 | #

@ AndreyIKT (2024-04-16 11:44)
> Why are you lying? Well, you made a mistake, so admit it. Nothing wrong with
> that.
I am not lying, I don't even have any editing software apart from Microsoft Paint. This image has not been edited in any way apart from cropping and sizing.

-
0
+
OskarOH | 2024-04-16 11:49

@ AndreyIKT (2024-04-16 11:44)
> Why are you lying? Well, you made a mistake, so admit it. Nothing wrong with
> that.
I am not lying, I don't even have any editing software apart from Microsoft Paint. This image has not been edited in any way apart from cropping and sizing.


-
0
+
AndreyIKT (фото) | 2024-04-16 11:52 | # (A) |

@ OskarOH (2024-04-16 11:49)
> @ AndreyIKT (2024-04-16 11:44)
> > Why are you lying? Well, you made a mistake, so admit it. Nothing wrong with
> > that.
> I am not lying, I don\'t even have any editing software apart from Microsoft
> Paint. This image has not been edited in any way apart from cropping and sizing.
https://radikal.host/i/d6p7Mu

-
0
+
AndreyIKT | 2024-04-16 11:52

@ OskarOH (2024-04-16 11:49)
> @ AndreyIKT (2024-04-16 11:44)
> > Why are you lying? Well, you made a mistake, so admit it. Nothing wrong with
> > that.
> I am not lying, I don\'t even have any editing software apart from Microsoft
> Paint. This image has not been edited in any way apart from cropping and sizing.
https://radikal.host/i/d6p7Mu


-
0
+
OskarOH (фото) | 2024-04-16 11:57 | #

@ AndreyIKT (2024-04-16 11:52)
> @ OskarOH (2024-04-16 11:49)
> > @ AndreyIKT (2024-04-16 11:44)
> > > Why are you lying? Well, you made a mistake, so admit it. Nothing wrong with
> > > that.
> > I am not lying, I don\\\'t even have any editing software apart from Microsoft
> > Paint. This image has not been edited in any way apart from cropping and
> sizing.
> https://radikal.host/i/d6p7Mu
It's not the first time I have had something like that happen in a picture I've taken, unfortunately.

-
0
+
OskarOH | 2024-04-16 11:57

@ AndreyIKT (2024-04-16 11:52)
> @ OskarOH (2024-04-16 11:49)
> > @ AndreyIKT (2024-04-16 11:44)
> > > Why are you lying? Well, you made a mistake, so admit it. Nothing wrong with
> > > that.
> > I am not lying, I don\\\'t even have any editing software apart from Microsoft
> > Paint. This image has not been edited in any way apart from cropping and
> sizing.
> https://radikal.host/i/d6p7Mu
It's not the first time I have had something like that happen in a picture I've taken, unfortunately.


-
3
+
Егор Бурков (фото) | 2024-04-16 11:59 | #

@ AndreyIKT (2024-04-16 11:46)
> It\'s not the wind. This is a sloppy job with a Photoshop tool.

Это телефон так глючно склеивает картинку из нескольких. У меня на A52 такое регулярно бывает.

-
3
+
Егор Бурков | 2024-04-16 11:59

@ AndreyIKT (2024-04-16 11:46)
> It\'s not the wind. This is a sloppy job with a Photoshop tool.

Это телефон так глючно склеивает картинку из нескольких. У меня на A52 такое регулярно бывает.


-
2
+
Игорь Двуреков (фото) | 2024-04-16 12:02 | #

@ Егор Бурков (2024-04-16 11:59)
> @ AndreyIKT (2024-04-16 11:46)
> > It\\\'s not the wind. This is a sloppy job with a Photoshop tool.
> Это телефон так глючно склеивает картинку из нескольких. У меня на A52 такое
> регулярно бывает.
Вот у меня тоже как-то больше подозрение что тут может быть камера сама из нескольких кадров склеила. Во всяком случае и врать автору думаю совсем ни к чему.

-
2
+
Игорь Двуреков | 2024-04-16 12:02

@ Егор Бурков (2024-04-16 11:59)
> @ AndreyIKT (2024-04-16 11:46)
> > It\\\'s not the wind. This is a sloppy job with a Photoshop tool.
> Это телефон так глючно склеивает картинку из нескольких. У меня на A52 такое
> регулярно бывает.
Вот у меня тоже как-то больше подозрение что тут может быть камера сама из нескольких кадров склеила. Во всяком случае и врать автору думаю совсем ни к чему.


-
0
+
AndreyIKT (фото) | 2024-04-16 11:54 | # (A) |

@ OskarOH (2024-04-16 11:49)

> I am not lying, I don\'t even have any editing software apart from Microsoft
> Paint. This image has not been edited in any way apart from cropping and sizing.
If so, then I am Robinson Crusoe. ))

-
0
+
AndreyIKT | 2024-04-16 11:54

@ OskarOH (2024-04-16 11:49)

> I am not lying, I don\'t even have any editing software apart from Microsoft
> Paint. This image has not been edited in any way apart from cropping and sizing.
If so, then I am Robinson Crusoe. ))


-
1
+
OskarOH (фото) | 2024-04-16 11:56 | #

@ AndreyIKT (2024-04-16 11:54)
> @ OskarOH (2024-04-16 11:49)
> > I am not lying, I don\\\'t even have any editing software apart from Microsoft
> > Paint. This image has not been edited in any way apart from cropping and
> sizing.
> If so, then I am Robinson Crusoe. ))
Well, it's very nice to meet you, mr Crusoe. Just wish it had been under better circumstances.

-
1
+
OskarOH | 2024-04-16 11:56

@ AndreyIKT (2024-04-16 11:54)
> @ OskarOH (2024-04-16 11:49)
> > I am not lying, I don\\\'t even have any editing software apart from Microsoft
> > Paint. This image has not been edited in any way apart from cropping and
> sizing.
> If so, then I am Robinson Crusoe. ))
Well, it's very nice to meet you, mr Crusoe. Just wish it had been under better circumstances.


-
0
+
AndreyIKT (фото) | 2024-04-16 11:46 | # (A) |

It's not the wind. This is a sloppy job with a Photoshop tool.

-
0
+
AndreyIKT | 2024-04-16 11:46

It's not the wind. This is a sloppy job with a Photoshop tool.


-
0
+
Игорь Двуреков (фото) | 2024-04-16 12:00 | #

Да, интересная ситуация. Допустим, если это плохая камера и она не быстро фокусируется, то наверно гирлянда была бы либо смазанной, либо сдвинутой, но целиком. Как мог отдельный кусок так слезть - непонятно. Либо какой-то хитрый алгоритм процессора в камере.
Если же это фотошопные дела, то тоже непонятен смысл этого действа. Гирлянда всё равно не убрана, в чём смысл - неясно. Короче загадка. Хорошо б на оригинал взглянуть.

-
0
+
Игорь Двуреков | 2024-04-16 12:00

Да, интересная ситуация. Допустим, если это плохая камера и она не быстро фокусируется, то наверно гирлянда была бы либо смазанной, либо сдвинутой, но целиком. Как мог отдельный кусок так слезть - непонятно. Либо какой-то хитрый алгоритм процессора в камере.
Если же это фотошопные дела, то тоже непонятен смысл этого действа. Гирлянда всё равно не убрана, в чём смысл - неясно. Короче загадка. Хорошо б на оригинал взглянуть.


-
0
+
OskarOH (фото) | 2024-04-16 12:17 | #

@ Игорь Двуреков (2024-04-16 12:00)
> Да, интересная ситуация. Допустим, если это плохая камера и она не быстро
> фокусируется, то наверно гирлянда была бы либо смазанной, либо сдвинутой, но
> целиком. Как мог отдельный кусок так слезть - непонятно. Либо какой-то хитрый
> алгоритм процессора в камере.
> Если же это фотошопные дела, то тоже непонятен смысл этого действа. Гирлянда всё
> равно не убрана, в чём смысл - неясно. Короче загадка. Хорошо б на оригинал
> взглянуть.
Like I said to Andrey, it's not the first time my camera has done something like this. And, yes, I realize why it looks strange. I think so too. But I have had this exact same thing happen before, when I photographed a moving bus: the side logo became partially shifted, but nothing else. The camera that I am using is my phone, a Samsung Galaxy A52s, with two working lenses out of three. The third one is completely broken. I don't know how those lenses work, if one is slower than the other, or whatnot. I don't know if that could effect the results. I don't know. All I know is that this has happened before, but it has been more obvious. The bus was a white logo on a yellow background. But this is not edited.

-
0
+
OskarOH | 2024-04-16 12:17

@ Игорь Двуреков (2024-04-16 12:00)
> Да, интересная ситуация. Допустим, если это плохая камера и она не быстро
> фокусируется, то наверно гирлянда была бы либо смазанной, либо сдвинутой, но
> целиком. Как мог отдельный кусок так слезть - непонятно. Либо какой-то хитрый
> алгоритм процессора в камере.
> Если же это фотошопные дела, то тоже непонятен смысл этого действа. Гирлянда всё
> равно не убрана, в чём смысл - неясно. Короче загадка. Хорошо б на оригинал
> взглянуть.
Like I said to Andrey, it's not the first time my camera has done something like this. And, yes, I realize why it looks strange. I think so too. But I have had this exact same thing happen before, when I photographed a moving bus: the side logo became partially shifted, but nothing else. The camera that I am using is my phone, a Samsung Galaxy A52s, with two working lenses out of three. The third one is completely broken. I don't know how those lenses work, if one is slower than the other, or whatnot. I don't know if that could effect the results. I don't know. All I know is that this has happened before, but it has been more obvious. The bus was a white logo on a yellow background. But this is not edited.


-
-6
+
AndreyIKT (фото) | 2024-04-16 12:01 | # (A) |

Я не понимаю, что страшного, признать свою ошибку. Все ошибаются, всяко бывает. Но когда отрицают очевидное, это верх наглости. Будь здоров и не кашляй ))

-
-6
+
AndreyIKT | 2024-04-16 12:01

Я не понимаю, что страшного, признать свою ошибку. Все ошибаются, всяко бывает. Но когда отрицают очевидное, это верх наглости. Будь здоров и не кашляй ))


-
1
+
OskarOH (фото) | 2024-04-16 12:09 | #

@ AndreyIKT (2024-04-16 12:01)
> Я не понимаю, что страшного, признать свою ошибку. Все ошибаются, всяко бывает.
> Но когда отрицают очевидное, это верх наглости. Будь здоров и не кашляй ))
I'm denying it because it's not true, not because of arrogance. I don't have any editing software. I've never managed to learn any editing software. I've tried, and I've failed, multiple times. So I've given up. I am far from perfect, and I admit that I make mistakes. Uploading this picture was a mistake, it seems like. But there is no EDITING mistake because there is no editing.

-
1
+
OskarOH | 2024-04-16 12:09

@ AndreyIKT (2024-04-16 12:01)
> Я не понимаю, что страшного, признать свою ошибку. Все ошибаются, всяко бывает.
> Но когда отрицают очевидное, это верх наглости. Будь здоров и не кашляй ))
I'm denying it because it's not true, not because of arrogance. I don't have any editing software. I've never managed to learn any editing software. I've tried, and I've failed, multiple times. So I've given up. I am far from perfect, and I admit that I make mistakes. Uploading this picture was a mistake, it seems like. But there is no EDITING mistake because there is no editing.


-
6
+
Алексей Донцов (фото) | 2024-04-16 21:09 | #

Надо же, всего два дня фотке, а уже столько копий сломано! Мне кажется, зря тут такую бурю в стакане воды раздули. Не вижу ничего невероятного в том, что эта несчастная сдвинутая гирлянда действительно может быть глюком камеры, а не артефактом постобработки. Более того, думаю, что первое как раз наиболее вероятно.
Тем паче, фото редкое. Мы же здесь вроде самолёты коллекционируем, а не гирлянды. Давайте оставим в покое парня.

-
6
+
Алексей Донцов | 2024-04-16 21:09

Надо же, всего два дня фотке, а уже столько копий сломано! Мне кажется, зря тут такую бурю в стакане воды раздули. Не вижу ничего невероятного в том, что эта несчастная сдвинутая гирлянда действительно может быть глюком камеры, а не артефактом постобработки. Более того, думаю, что первое как раз наиболее вероятно.
Тем паче, фото редкое. Мы же здесь вроде самолёты коллекционируем, а не гирлянды. Давайте оставим в покое парня.


-
3
+
OskarOH (фото) | 2024-04-17 00:45 | #

@ Марат (2024-04-17 00:32)
> https://vk.com/feed?w=wall-183242910_134573
Unfortunately, I don't have a VK account, but it's sad to see my picture just taken like that. I usually watermark my pictures, but since this site adds its own watermarks I decided against it. Oh well...

-
3
+
OskarOH | 2024-04-17 00:45

@ Марат (2024-04-17 00:32)
> https://vk.com/feed?w=wall-183242910_134573
Unfortunately, I don't have a VK account, but it's sad to see my picture just taken like that. I usually watermark my pictures, but since this site adds its own watermarks I decided against it. Oh well...


-
5
+
Kirin (фото) | 2024-04-17 08:21 | # (A) | (R) |

Камера в моём телефоне иногда так же глючит.
Предлагаю дискуссию на этом остановить, вряд ли тут злой умысел.

Качество фотографии не очень, но как единственное фото этого борта - приемлемо.

-
5
+
Kirin | 2024-04-17 08:21

Камера в моём телефоне иногда так же глючит.
Предлагаю дискуссию на этом остановить, вряд ли тут злой умысел.

Качество фотографии не очень, но как единственное фото этого борта - приемлемо.


-
2
+
Константин (фото) | 2024-04-18 11:07 | #

да, это определенно глюки склейки панорамы в телефоне.
Глюки видны как на обеих гирляндах, так и на надписи "Аэрофлот" на борту.
Панорама ориентируется на наиболее толстые контрастные линии и совмещает кадры по ним. Мелкие детали при этом могут не совпадать, отчего получаются артефакты.
То есть, дефект, но никак не злостный, а телефона.

-
2
+
Константин | 2024-04-18 11:07

да, это определенно глюки склейки панорамы в телефоне.
Глюки видны как на обеих гирляндах, так и на надписи "Аэрофлот" на борту.
Панорама ориентируется на наиболее толстые контрастные линии и совмещает кадры по ним. Мелкие детали при этом могут не совпадать, отчего получаются артефакты.
То есть, дефект, но никак не злостный, а телефона.


-
0
+
OskarOH (фото) | 2024-04-18 11:32 | #

удалено автором комментария

-
0
+
OskarOH | 2024-04-18 11:32

удалено автором комментария


-
0
+
OskarOH (фото) | 2024-04-18 11:41 | #

@ Константин (2024-04-18 11:07)
> да, это определенно глюки склейки панорамы в телефоне.
> Глюки видны как на обеих гирляндах, так и на надписи "Аэрофлот" на борту.
> Панорама ориентируется на наиболее толстые контрастные линии и совмещает кадры
> по ним. Мелкие детали при этом могут не совпадать, отчего получаются артефакты.
> То есть, дефект, но никак не злостный, а телефона.
Actually, both the Aeroflot and An-2 inscriptions are like that for real, and I have no idea why:
https://www.airport-data.com/aircraft/photo/001...

-
0
+
OskarOH | 2024-04-18 11:41

@ Константин (2024-04-18 11:07)
> да, это определенно глюки склейки панорамы в телефоне.
> Глюки видны как на обеих гирляндах, так и на надписи "Аэрофлот" на борту.
> Панорама ориентируется на наиболее толстые контрастные линии и совмещает кадры
> по ним. Мелкие детали при этом могут не совпадать, отчего получаются артефакты.
> То есть, дефект, но никак не злостный, а телефона.
Actually, both the Aeroflot and An-2 inscriptions are like that for real, and I have no idea why:
https://www.airport-data.com/aircraft/photo/001708711.html


-
0
+
V (фото) | 2024-04-18 11:23 | #

удалено автором комментария

-
0
+
V | 2024-04-18 11:23

удалено автором комментария


-
0
+
X (фото) | 2024-04-18 15:10 | #

Hi Oskar. I did not have your email address. I tried many times to send my modified photo of yours through various channels on russianplanes.net but was unable (or incapable) to attach it. Therefore I did it this way knowing my entry will be deleted. After so many posts over two days I was only trying to help you as it is a unique photo. It only took me two cut and pastes on Paint.

-
0
+
X | 2024-04-18 15:10

Hi Oskar. I did not have your email address. I tried many times to send my modified photo of yours through various channels on russianplanes.net but was unable (or incapable) to attach it. Therefore I did it this way knowing my entry will be deleted. After so many posts over two days I was only trying to help you as it is a unique photo. It only took me two cut and pastes on Paint.


-
0
+
OskarOH (фото) | 2024-04-18 15:56 | #

@ X (2024-04-18 15:10)
> Hi Oskar. I did not have your email address. I tried many times to send my
> modified photo of yours through various channels on russianplanes.net but was
> unable (or incapable) to attach it. Therefore I did it this way knowing my entry
> will be deleted. After so many posts over two days I was only trying to help you
> as it is a unique photo. It only took me two cut and pastes on Paint.
I'm sorry if I sounded rude when I replied to your previous comment, that was not my intention. I appreciate that you're trying to help, and I will keep your advice in mind for the future. But as for right now, I'm just tired of this discussion, and, yeah... Again, sorry if I sounded rude last time.

-
0
+
OskarOH | 2024-04-18 15:56

@ X (2024-04-18 15:10)
> Hi Oskar. I did not have your email address. I tried many times to send my
> modified photo of yours through various channels on russianplanes.net but was
> unable (or incapable) to attach it. Therefore I did it this way knowing my entry
> will be deleted. After so many posts over two days I was only trying to help you
> as it is a unique photo. It only took me two cut and pastes on Paint.
I'm sorry if I sounded rude when I replied to your previous comment, that was not my intention. I appreciate that you're trying to help, and I will keep your advice in mind for the future. But as for right now, I'm just tired of this discussion, and, yeah... Again, sorry if I sounded rude last time.


-
1
+
X (фото) | 2024-04-18 16:10 | #

Hi, No need to be sorry as no offense was taken and I can really understand why you are tired of this conversation.

-
1
+
X | 2024-04-18 16:10

Hi, No need to be sorry as no offense was taken and I can really understand why you are tired of this conversation.


-
2
+
V (фото) | 2024-04-18 19:03 | #

удалено автором комментария

-
2
+
V | 2024-04-18 19:03

удалено автором комментария


-
1
+
Вадим874 (фото) | 2024-04-19 21:12 | # (A) | (R) |

По диагонали прочитал дискуссию под этой фотографией. И, как всегда, когда спор про фото статичного объекта разворачивается на тему "можно было сделать лучше", предлагаю это доказать. Добраться до этого "Прочее - Дания"... И тд, и тп. Короче, показать публике, как надо.
Если такой возможности нет (это часто бывает и это нормально), то и платформа для конструктивной критики отсутствует.

-
1
+
Вадим874 | 2024-04-19 21:12

По диагонали прочитал дискуссию под этой фотографией. И, как всегда, когда спор про фото статичного объекта разворачивается на тему "можно было сделать лучше", предлагаю это доказать. Добраться до этого "Прочее - Дания"... И тд, и тп. Короче, показать публике, как надо.
Если такой возможности нет (это часто бывает и это нормально), то и платформа для конструктивной критики отсутствует.


-
0
+
Старик из бани (фото) | 2024-04-22 22:58 (изм. 2024-04-22) | #

@ Вадим874 (2024-04-19 21:12) > Добраться до этого "Прочее - Дания"... И тд, и тп. Короче говоря, опубликовано, как надо. >
=Ну да, Ну да! Ага. Тут даже не то, что "недружественное государство" (визы и прочее) а Внуково банальное никто так за 7лет и не сфотографировал по человечьи, я например хотя и пригласил мастерством блеснуть, и точку на карте дал, и охраны нет
https://russianplanes.net/id221713 Как было 2 моих кадра на бегу, так и есть только они!

-
0
+
Старик из бани | 2024-04-22 22:58 (изм. 2024-04-22)

@ Вадим874 (2024-04-19 21:12) > Добраться до этого "Прочее - Дания"... И тд, и тп. Короче говоря, опубликовано, как надо. >
=Ну да, Ну да! Ага. Тут даже не то, что "недружественное государство" (визы и прочее) а Внуково банальное никто так за 7лет и не сфотографировал по человечьи, я например хотя и пригласил мастерством блеснуть, и точку на карте дал, и охраны нет
https://russianplanes.net/id221713 Как было 2 моих кадра на бегу, так и есть только они!


-
0
+
Вадим874 (фото) | 2024-04-19 21:40 | # (A) | (R) |

Карточку самолёта поправил. Оскар, спасибо за информацию и фото!

-
0
+
Вадим874 | 2024-04-19 21:40

Карточку самолёта поправил. Оскар, спасибо за информацию и фото!


-
0
+
V (фото) | 2024-04-21 10:46 | #

удалено автором комментария

-
0
+
V | 2024-04-21 10:46

удалено автором комментария


-
0
+
OskarOH (фото) | 2024-04-21 18:47 | #

удалено автором комментария

-
0
+
OskarOH | 2024-04-21 18:47

удалено автором комментария


-
0
+
OskarOH (фото) | 2024-04-21 18:50 | #

удалено автором комментария

-
0
+
OskarOH | 2024-04-21 18:50

удалено автором комментария


-
0
+
OskarOH (фото) | 2024-04-21 18:51 | #

@ V (2024-04-21 10:46)
> Где находится этот самолёт?
> Назовите его точный адрес или его точные координаты на спутниковых снимках?
> Чтобы любой авиационный споттер смог туда приехать и качественно его
> сфотографировать.
It is located in the Refshaleøen district of Copenhagen, Denmark, along Refshalevej. I have marked the exact location, to within a meter or two, on the map above.

https://maps.app.goo.gl/zVbLnCdJ36hW5GWH6

-
0
+
OskarOH | 2024-04-21 18:51

@ V (2024-04-21 10:46)
> Где находится этот самолёт?
> Назовите его точный адрес или его точные координаты на спутниковых снимках?
> Чтобы любой авиационный споттер смог туда приехать и качественно его
> сфотографировать.
It is located in the Refshaleøen district of Copenhagen, Denmark, along Refshalevej. I have marked the exact location, to within a meter or two, on the map above.

https://maps.app.goo.gl/zVbLnCdJ36hW5GWH6


-
0
+
V (фото) | 2024-04-21 20:06 | #

комментарий на модерации

-
0
+
V | 2024-04-21 20:06

комментарий на модерации

Авторизуйтесь на сайте, чтобы добавить комментарий.

Место съемки на карте
Похожие фотографии

01 / 02